پنتون 16-1546 مرجان زنده
مقدّمه
اعلام رنگ پنتون سال 2019
پنتون 16-1546 مرجان زنده
رنگ مرجانی موید زندگی و جاندار با ته رنگ طلائی که با حاشیه ملایمتر خود انرژی بخش و حیاتبخش است.
پنتون 16-1546 مرجان زنده که پرجنب و جوش ولی با این وجود دلنشین است از ما به گرمی استقبال کرده و غذای روح به شمار می آید و برای ما راحتی و شادابی روح را در محیط دائماً رو به تغییر به ارمغان می اورد.
در واکنش به حمله فناوری دیجیتال و رسانه های اجتماعی که به طور فزاینده ای در زندگی روزمره ما در حال نفوذ هستند ما به دنبال تجربیات معتبر و همه جانبه هستیم که امکان ارتباط و صمیمیت را برای ما فراهم می کنند. ماهیت شاداب، با روحیه و جذاب پنتون 16-1546 مرجان زنده از فعالیت استقبال کرده و به آن تشویق می کند. پنتون 16-1546 مرجان زنده نماد نیاز ذاتی ما به خوش بینی و کارهای شاد بوده و ارزوهای ما برای حالت سرزنده بودن را مجسم می کند.
پنتون 16-1546 مرجان زنده نشان دهنده همگرایی زندگی مدرن است و یک رنگ شاد است که در محیط طبیعی ما ظاهر می شود و در عین حال، حضور زنده در رسانه های اجتماعی را نمایش می دهد.
رنگ لنزهای متعادل کننده ای است که ما بواسطه آن واقعیتهای دیجیتال و طبیعی مان را تجربه می کنیم و این امر بویژه برای مرجان زنده صادق است. به دلیل کیفیت انسانی و دوست داشتنی که بوسیله رنگ مرجانی زنده پنتون به ما دست می دهد مصرف کنندگان مشتاق به تعامل و ارتباط اجتماعی می شوند پنتون 16-1546 مرجان زنده جان تازه ای به ما می بخشد.
لیتریس آیزمن
مدیر اجرائی موسسه رنگ پنتون
پنتون 16-1546 مرجان زنده جنبه های مطلوب، اشنا و انرژی بخش رنگ را که در طبیعت یافت می شود حذف می کند. متاسفانه این رنگ با تمام شکوهی که دارد زیر دریا رنگ فرّار بنظر می رسد؛ این رنگ زنده و پرهیجان تداعی کننده چشم و ذهن است. پنتون 16-1546 مرجانی زنده تحریک کننده پناهدهی صخره های مرجانی به انواع متنوعی از رنگ است و در مرکز اکوسیستم رنگی و زنده طبیعی ما قرار دارد.
در مورد رنگ پنتون سال
20 سال است که رنگ پنتون سال ساخت محصول و تصمیمات مربوط به خرید را در صنایع متعددی نظیر مد، مبلمان منزل و طراحی صنعتی و نیز طراحی گرافیک، محصول و بسته بندی تحت تاثیر قرار داده است.
فرایند انتخاب رنگ سال مستلزم ملاحظه دقیق و تحلیل روند است. برای رسیدن به این انتخاب در هر سال، کارشناسان رنگ پنتون در موسسه رنگ پنتون در کل دنیا جستجو کرده و بدنبال تاثیرات رنگی جدیدی هستند. این امر می تواند فیلمها و صنعت سرگرمی در تولید، مسافرت به کلکسیون های هنری و هنرمندان جدید، مد، همه حوزه های طراحی، مقاصد مسافرتی محبوب و نیز سبکهای زندگی جدید، سبک های بازی و شرایط اقتصادی – اجتماعی را در برگیرد. این تاثیرات ممکن است نشات گرفته از فناوریهای جدید، مواد، زمینه ها و اثراتی باشند که بر رنگ، پلتفرم های رسانه اجتماعی مرتبط و حتی رویدادهای ورزشی آتی که مورد توجه جهانی واقع می شود تاثیرگذار هستند.
در مورد موسسه رنگ پنتون
موسسه رنگ پنتون یک واحد کسب و کار در پنتون است که بر رنگهای اصلی فصلی محل عبور مانکن ها تمرکز کرده، روندهای جهانی رنگ را پیشبینی می کند و در مورد رنگ برای محصول و هویت بصری برند توصیه هائی ارائه می دهد. این موسسه جهت اهرمی کردن قدرت، روانشناسی و عواطف رنگ در راهبرد طراحی خود از طریق پیش بینی های فصلی روند؛ با برندهای جهانی شراکت تشکیل داده است.
رنگ سال را در سال های پیش از اینجا مشاهده کنید.